İmera - Sevgi (Romeika) Sözleri Çeviri

İmera - Sevgi (Romeika)


Pekson kemençem pekson sevdali trağodias - Çal kemençem, sevdali türküleri çal
Na trağodo na akuo se da na en me tin kardias - Türkü dinleyip söylüyorum da yürekten söylüyorum
Haburadan aşaği da eşoğilo neropon - Haburadan aşağı buz gibi soğuk su akar
Epar me kar epar me da ime galo pedopon - Al beni kız, ben has uşağım

E yarum bende misun yanaği benli misun?
Gecelerum senundur da çağırsam gelur misun?
Alsun beni sevduğum, saçlarumi o örsun,
Gerçek aşki sevdayi da eller o zaman görsun.

Pontios ime şkiros, sevdalis ke palalas - Pontos erkeğiyim, sevdali ve deliyim,
Atmacas ime atmacas, na akuo to so bacas - Atmacayım atmaca, bacandan duyuyorum seni

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Marsis Maçven Guri (Türkçe Lazca)

Apolas Lermi - Esira To Tifeki M' Sözleri Çeviri