Apolas Lermi - Esira To Tifeki M' Sözleri Çeviri

Esira to tifeki m' - Tüfeğimi çektim 
Endoka enan kisa - ve Kisa'yı vurdum
To poi s'me to poi m' - Senin boyunla benim boyum
Erthane isa isa - Birbirine eşit oldu

Ti Tonias to neropon - Tonya'nın suları
Ginete polla krion - Çok soğuk olur
Na sirume to tifek  - Ben sürekli tüfeğimle 
Pedia na mi meron - Ateş ederim uşaklar

Esira to tifeki m' - Tüfeğimi çektim
Epiken tamba tumba - Ve tamba tumba etti
Emorfon en i sevda m' - Sevdam güzelleşti
Egenton amon zumba - Aynı zımba gibi oldu

Ela as pame ela - Gel haydi gidelim
Naftagumes mamulas - Seninle mamulas çiçeğine
Na ginume s' ommata s' - Ben olayım senin gözlerine
Kokinon ta magula s' - ve kırmızı yanaklarına

Esira to tifeki m' -  Tüfeğimi çektim
Entoka to pullopo m' - ve bir kuş vurdum
Ekseris nt'epoiname - Bir bilseydin eğer,
Afka so kafulopon - Kafulda neler içerdik

Ti tifeki m'to tapan - Tüfeğimin tapanı
Amon ton karakapan - Aynı karakapan gibiydi
Ti sevdas im t'onoman - ve sevdamın adı
Grammenon eki apan - Üzerinde yazılıydı

Esira to tifeki m' - Tüfeğimi çektim 
Endoka enan kisa - ve Kisa'yı vurdum
To poi s'me to poi m' - Senin boyunla benim boyum
Erthane isa isa - Birbirine eşit oldu

Apolas Lermi - Romeika (2016 - Anadolu Müzik)



apolas lermi esira to tifekim, esira to tifekim, esira to tifeki m, apolas lermi esira to tifeki m, apolas lermi esira to tifeki m çeviri, apolas lermi esira to tifekim çeviri, apolas lermi romeika, apolas lermi rumca, apolas lermi rum mu, apolas lermi rumca sözleri, esira to tifekim ne demek, apolas lermi ne demek, esira to tifekim türkçe, esira to tifeki m türkçe, romeika şarkılar, rumca şarkılar, romeika türkçe şarkılar, rumca türkçe çeviri, esira to tifeki m türkçe sözleri, apolas lermi tonya, ime tonyalin pedin, as filo ta tsitsias, apolas lermi esira, apolas esira to tifekim, apolas lermi esira to tifeki m türkçe, apolas lermi romeika sözleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İmera - Sevgi (Romeika) Sözleri Çeviri

Marsis Maçven Guri (Türkçe Lazca)